Forum I LO w Kaliszu Strona Główna I LO w Kaliszu
Forum uczniów (także eks) I LO w Kaliszu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum I LO w Kaliszu Strona Główna -> Ogłoszenia Parafialne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MetaVirus
Dominator ^^
Dominator ^^



Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: III B

PostWysłany: Nie 22:13, 07 Maj 2006    Temat postu: REGULAMIN

1. Ogólne postanowienia.
1.1 Posty powinny być pisane w sposób kulturalny.
1.2 Wulgaryzmy są dopuszczalne pod warunkiem że:
- nie są zbyt "ostre".
- a jeśli są, to pewna ich część jest zagwiazdkowana (np. kur**).
- nawet zagwiazdkowane są używane z umiarem.
1.3 Jedna osoba może posiadać tylko jeden profil na forum.
1.4 Nie należy pisać postów dobitnie obrażających innych userów, chyba że poda się argumenty potwierdzające prawdziwość swojej "wypowiedzi".
1.5 Nie należy pisać postów jeden pod drugim. Jeżeli napisałeś\aś post i zapomniałeś\aś czegoś w nim zawrzeć, możesz skorzystać z przycisku edytuj w górnym prawym rogu posta.
1.6 Nie należy pisać bardzo krótkich, oczywistych postów typu: "ok", "dzięki", "spoko".
1.7 Nie należy stosować czcionki kolorowej, ani pogrubionej w całym poście. Służy ona jedynie wyszczególnieniu pewnych informacji.
1.8 Posty powinny być pisane z uwzględnieniem ogólnie przyjętych zasad netykiety.
1.9. W profilu, dla większego zachowania porządku, user powinien w rubryce "Skąd" wpisać numer swojej klasy do której uczęszcza - np. w formie "II H", jeżeli jest absolwentem - rok matury/symbol klasy - np. 2006/H.

2. Kary.
2.1 Ukarany może zostać zarówno użytkownik, moderator, jak i administrator forum.
2.2 Rodzaje kar:
- ostrzeżenie.
- terminowe zablokowanie możliwości pisania postów przez usera.
- terminowe zablokowanie możliwości pisania postów na danym IP.
- bezterminowe zablokowanie możliwości pisania postów przez usera.
- bezterminowe zablokowanie możliwości pisania postów na danym IP.
2.3 Pięć ostrzeżeń równe jest bezterminowemu zablokowaniu danego usera.
2.4 Karę można otrzymać za nieprzestrzeganie punktów 1.1 - 1.8.
2.5 W zależności od szkodliwości przewinienia, można otrzymać od jednego do pięciu ostrzeżeń.
2.6 W przypadku przewinień o małej szkodliwości, stosowane będą najpierw upomnienia bez ostrzeżeń.
2.7 Administrator lub moderator wstawiający ostrzeżenie, musi poinformować danego usera za co dostał ostrzeżenie edytując jego post.
2.8 Administrator lub moderator wstawiając ostrzeżenie, musi napisać za co je wstawia, oraz podać link do tematu w którym jest dowód winy tutaj: http://www.asnyk.fora.pl/viewtopic.php?t=605
2.9 Reklamacje co do otrzymanych kar można pisać tutaj: http://www.asnyk.fora.pl/viewtopic.php?t=605 podając argumenty mówiące czemu powinna ona zostać przyjęta.

3. Prawa usera, moderatora i administratora.
3.1 Każdy user ma prawo założyć własny kącik tematyczny, którego będzie administratorem, pod warunkiem że rada administracyjna stwierdzi, iż tematyka tego kącika jest sensowna. W celu założenia własnego kącika należy wysłać PW do jednego z administratorów lub opisać swój pomysł w dziale "Sprawy dotyczące forum".
3.2 Ostrzeżenie może wstawiać administrator lub ewentualnie moderator, pod warunkiem że karane przewinienie zostało popełnione w dziale, w którym moderuje.
3.3 Każdy user ma prawo złożyć reklamację co do otrzymanej kary.
3.4 Każda reklamacja musi zostać rozpatrzona przez radę administracyjną.
3.5 W przypadku nadużywania władzy przez administratora lub moderatora, user może poinformować o tym tutaj: http://www.asnyk.fora.pl/viewtopic.php?t=605 podając link do tematu gdzie znajduje się dowód winy.
3.6 Rada administracyjna, widząc poprawę w zachowaniu usera, może cofnąć mu ostrzeżenie, przy czym jeden z administratorów musi o tym poinformować tutaj: http://www.asnyk.fora.pl/viewtopic.php?t=605
3.7 User może zostać ukarany jedynie za to, co zostało uwzględnione w regulaminie.

4. Inne.
4.1 Administrator ma prawo zmienić regulamin w każdej chwili. Nowy regulamin zaczyna funkcjonować od daty podanej w punkcie 4.2, czyli zazwyczaj tydzień po wprowadzeniu w nim zmian.
4.2 Regulamin obowiązuje od 7.05.2006
4.3 W czasie w którym nie obowiązuje nowy zmieniony regulamin, obowiązuje stary regulamin.

5. Użyte terminy.
5.1 User - Każdy użytkownik piszący na forum, wliczając w to moderatorów oraz administratorów.
5.2 Rada Administracyjna - rada składająca się ze wszystkich administratorów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum I LO w Kaliszu Strona Główna -> Ogłoszenia Parafialne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin